مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-24سياسي

فارس من| ایران در مقابله با هتاکی شارلی ابدو چه کرد؟


وزارت امور خارجه در پی اهانت نشریه هتاک فرانسوی ضمن احضار سفیر فرانسه در تهران، از تعطیلی انجمن ایران شناسی فرانسه در تهران خبر داد و معاون حقوقی رییس جمهور هم گفت که مرکز حقوق بین الملل در حال بررسی اقدام حقوقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، جمعی از کاربران فارس من با تشکیل کمپینی خواستار برخورد قانونی با نشریه شارلی ابدو در مجامع بین المللی شدند.

در این کمپین آمده است: مردم ایران و کلیه ارادتمندان به آستان ولایت که بارها و بارها خاطرشان از توهین های بی شرمانه نشریه بی شرم شارلی ابدو به مقدسات اسلامی مکدر شده و در تازه ترین اقدام توهین بیشرمانه به مقام معظم رهبری که با بی شرمی بسیار با توهین به ارادتمندان به رهبری جرمی مشهود در زمینه زیر پا گذاشتن اعتقادات و ارزش های میلیون ها انسان را داشته، تقاضامندیم در این زمینه وزارت امور خارجه در مجامع بین المللی اعلام جرم کند.

ما و تمام ارادتمندان به اهل بیت و ولایت تا پای جان برای تعطیلی سفارتخانه فرانسه و شارلی ابدو ایستاده ایم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این نشریه هتاک قبل از توهین اخیرش و در آذر ماه سالجاری در فهرست تحریم های ایران قرار گرفت.

علاوه بر این در پی اقدام اهانت آمیز اخیر در توهین به مرجعیت دینی، سفیر فرانسه در تهران به وزارت خارجه احضار و یادداشت اعتراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایران در مقابله با هتاکی شارلی ابدو چه کرد؟

فارس من| ایران در مقابله با هتاکی شارلی ابدو چه کرد؟